Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Så man vill spy

Publicerad 2013-03-12 17:52:19 i x-et -en psykopat

Varit på en föräldrautbildning, för/med yngsta barnet.

7 ggr är det. Detta var 2:a gången.

Förra gången MED barnet, då han var här. X kom inte.

Denna ggn kom han med x.
Och var fullt upptagen med sitt bland andra barn.

Jag kom ngt sent pga att jag varit på annat håll innan, så dom satt i 2 grupper när jag kom.

Jag valde den, där inte x var.

Kändes obehagligt hela situationen.

Framförallt jobbigt att vara där, när han sa nåt.

Lät sådär helylle & mån.
Skrattade medhållssamt och så är han bara ett fejk.

"Barn gör inte som man säger. Utan som man gör" -kläcker han ur sig.

Fler flåskler hinns med.

Håll käften!!! -har jag lust att skrika!!

Han är så full i skit, att ett reningsverk framstår som kliniskt i jämförelse.

Hann iaf säga hej till sonen när vi var klara. -mysigt!

Sen hem.
Yngsta dottern hade tydligen varit här i 2 minuter innan hon gick till x igen..

Känner mig helt slut.

Tar på krafterna det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela