Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Vädjan

Publicerad 2013-03-06 11:42:24 i Allmänt

Ni som läser här, är väldigt välkomna att göra det.
 
Vill ni kommentera, gör gärna det också.
 
MEN jag vore tacksam om ni inte skrev mitt namn i kommentarerna.
 
Detta har enbart med att göra att jag vill att denna bloggen,
ska vara så anonym som möjligt. Och inte kunna härledas till mig.
 
Detta jag skriver här,  är väldigt privat och personligt. Och det är meningen.
För att kanske kunna hjälpa någon annan senare.
 
Men som sagt, skippa mitt namn, eller mina barns namn så vore jag tacksam.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela