Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Vårdplan

Publicerad 2013-03-25 14:16:00 i Socialtjänsten

Till i fredags hade x på sig att svara, om han gick med på,
eller motsatte sig den av Socialtjänsten utarbetade Vårdplanen.
 
Fredagen passerade, och x hördes inte av.
 
Fick mail från Soc idag.
 
"Måste jaga honom"..
 
Och straxt därefter, ett nytt mail:
 
"Han motsätter sig"...
 
Men BUP-kontakten kunde han gå med på för yngsta dottern.
 
***
 
Inte helt otippat.
Det går endå.
 
Blir bara lite bökigare.
 
 

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-03-25 17:11:11

Jag dedikerar Timbuktus låt till honom + meteoritregn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela