Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Familjerättens brev

Publicerad 2013-05-20 22:46:41 i Familjerätten

Idag kom det.

Fick summeringen fr min advokat / mail först.

Det var glädjande ord!
Upprättelse!

Men jag kunde inte riktigt tro det, förrän jag såg det..

Kunde inte tänka på annat.
Ville bara hem!

Pratade med yngsta dottern. Ingen avi att hämta ut paket. El tjockt kuvert med posten...

Ringde advokaten.
Han hade fått utredningen fr Tingsrätten.
Han mailade den till mig.

Äntligen.

19 sidor lång utredning.

FR föreslår efter genomförd utredning...

Enskild Vårdnad för mig!!!!!!

Bara att se hur det kommer mottagas.

Glad i hjärtat....

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-05-21 15:32:36

Stor stor kram och TJOHOO

Jag var så nyfiken igår men jag ville inte tjata o fråga om du hört nåt än, men tack för smset.

Du äger!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela