Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Fick inte svar...

Publicerad 2013-05-13 16:19:39 i Familjerätten

... På mitt mail till Familjerätten fr i fredags.

Så jag tog till mitt "sista kort i skjortärmen".
Jag ringde. Telefonsvarare.

Lämnade meddelande. Och sa att det gick bra att maila eller ringa för besked.
Om när vårdnads/boende & umgänges-utredningen skulle vara klar?

Svarade hon inte nu, fick det vara.
Det skulle väl visa sig.

Hon svarade. Via mail.
Att hon skulle skicka det senast torsdag.

Ohh.

Skräckblandad förtjusning!





Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-05-13 17:57:41

Alla tummar!!!!!!

Postat av: Jag

Publicerad 2013-05-13 20:57:25

Tack!!!

Det behövs!

Postat av: uhlrica

Publicerad 2013-05-14 20:15:12

Nu är det nära. Håller tummarna här med!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela