Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Kärlek mitt i allt

Publicerad 2013-05-30 07:22:00 i Barnen

Trots att situationen är helt förvriden.

Inget är som det bör, och känslorna sitter utanpå..

Så gjorde ett meddelande på FB igår stor skillnad...

Från min äldsta dotter fick jag detta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hon ringde sen för att "mantra".. Men utan djup.

Varpå jag sa till henne att jag saknar henne.
Att jag inte är arg.
Att jag älskar henne.

Och om hon vill följa med oss imorgon (ikväll) dit vi ska -vilket hon nog ville (?!).

& så sa jag att jag _förstår_ att det är jobbigt.
Men vi ska lösa detta på bästa sätt.

Hon började gråta. Lilla hjärtat.

Inte lätt detta..

Men det kommer gå!
Det finns inget alternativ!

 

Kommentarer

Postat av: Minks

Publicerad 2013-05-30 08:03:47

Men lilla fina gumman.
Nu sitter jag m tårar i ögonen på tåget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela