Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Shittig dag & samtal

Publicerad 2013-05-03 08:05:57 i Jag

Lite jobb -och tjöt mig igenom dom få timmarna pga att jag blivit utnyttjad.

2029kr kostade det utnyttjandet mig.

Nåja, hade läkartid bokad, så det kom lägligt på fler än ett sätt.

Svårt att räcka till både kroppsligt och själsligt.

Så mitt inbokade samtal på em, kom även det lägligt.

Kändes skönt.

Min samtalsmänniska tror jag är deprimerad.
Jag också. Så det måste jag ta tag i... också...

Kommentarer

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2013-05-05 07:54:54

Då stryker vi genast denna dan ur almanackan!!!!!!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela