Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Fattar inget..

Publicerad 2013-09-27 07:22:00 i x-et -en psykopat

X har köpt en hund till barnen...?????
 
EN H U N D. Dom har en katt innan.
 
Han som sagt att han är allergisk, och inte gillar hundar...
 
En hund. Fattar inget.
 
Mötte döttrarna med den igår (liten valp i famnen)..
 
Dom blev som förstelnade när dom såg mig. Sa inget.
 
???
 
Vad är detta? Kändes som om jag inte skulle veta om detta...
 
Antar att det är ytterligare ett sätt för honom att binda dom till sig.
 
Usch..

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2013-09-27 10:58:44

Märkligt!

Postat av: M

Publicerad 2013-09-27 20:45:17

Främst är det säkert för att "köpa" barnen. Sen är det väl så att han har köpt hund för han hoppas bli älskad av den. Han kanske har ett uns självinsikt och förstår att han inte kan snärja barnen i all evighet och då har han ingen. Moahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela