Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Kontakt

Publicerad 2013-09-23 17:18:00 i Familj

Tingsrätten och vi (jag och x) gick med på att
"under barnveckan, ska inte den andre föräldern ha så mycket kontakt med barnen"..
 
Det funkar... för mig.
Men x och yngsta dottern har mycket kontakt.
 
Frågade henne rakt upp och ner varför, eftersom x har berättat för henne vad som bestämdes i rätten.
 
Och hon har då svar på tal (känns inte som hon kommit fram till det själv)
 
" Om jag messar pappa så måste ju han svara.. eller hur?"
Frågar henne varför hon inte svarade mig, när jag messade henne om tennisskor..
 
& hon svarar:
 
"för att jag inte ville"...
 
Häpp...

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2013-09-23 17:39:01

She is under his spell!!

Låter onekligen som han har kokat ihop nåt fiffigt där tycker han.

Usch.

Postat av: Pyret

Publicerad 2013-09-24 17:36:37

Morrar!!!

Kram ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela