Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Viktigt för honom

Publicerad 2013-09-09 17:11:00 i Familj

Äldsta sonen hade svenskaläxa.
 
Han skulle göra en tidslinje.
 
Han skrev när han föddes, började på dagis, skolan, när vi skilde oss,
....och när han fick bo permanent hos mig.
 
Tillfällen som var viktiga för honom.
För mitt barn.

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2013-09-09 19:21:45

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela