Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Hur är man funtad..

Publicerad 2014-08-16 18:53:00 i Barnen

.. om man som x möter barnet som bor hos mig, och det barnet som bor varannan vecka hos oss...
 
& bara pratar/hälsar på det barnet som kommer varannan vecka?
 
Och mest blänger på det andra?
 
Vad sänder det ut för signaler? Vad säger det om hans faderskänslor?
Hur FAAN kan man bete sig så?
 
-det bästa var att han såg cykeln med barnet.... -köpt utan hans villkorade hjälp..
 
Skitstövel!

Kommentarer

Postat av: Minksy

Publicerad 2014-08-19 07:56:22

Att han är fullständigt dum i huvudet och att han bränner ALLA möjligheter till relation i framtiden, med ännu ett barn.
Han börjar inte se ett mönster nu när 4 (5?) barn väljer att leva sitt liv utan honom???

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-08-20 21:16:56

Säger rätt mycket om mannen i fråga ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela