Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Hände detta?

Publicerad 2014-07-09 21:42:00 i Barnen

Idag har ngt hänt som jag ALDRIG sett... 
 
När vi varit & köpt badskor t 1a barnet och kom till "vårt" bad. 
 
Lagt ut filten och skulle just boa in oss...
Så säger barn 2- "där ligger barn 3 & x" ???!!!!!!!  wtf!!!!

5 meter ifrån oss ligger dom.
 
Kände äckel. 
Som att vårt sommartillhåll blivit förgiftat & besudlat.
 
Vill inte ha honom där.
 
Klarade inte av att vara där. 
 
Packade ihop & åkte till ett annat bad.

Usch!
 
Det blev lite "oro i lägret" med mina 2 barn. Pust och stön..
 
Men det fick vara så. Det var för deras skull..

Vill ju absolut inte låta honom styra vårt liv.
Men detta kom så plötsligt... 
 
Han har i alla år kritiserat mig, för att jag åkt och badat med barnen..
-oklart varför då dom älskar det!

Men sån är han.
 
Vill inte vara nära honom..
Vi fick en skön idiot-fri dag på annat håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela