Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Familjerätten ringde

Publicerad 2014-06-25 13:16:10 i Allmänt

Hon, på FR hade fått tag i x.

Han kunde inte på tänkt datum.
Så nu blir det två dagar senare.

Det funkar.

För huvudsaken är ATT det blir av...

Kommentarer

Postat av: CAr

Publicerad 2014-06-26 07:22:38

Det känns som om det rör på sig lite mer nu och att det förhoppningsvis kan leda till en något mer harmonisk tillvaro för dig och barn X. Jag önskar dig kraft att fortsätta klättra i den uppförsbacke som är ditt liv sedan länge.

Svar: Tack snälla.. Det hoppas jag oxå!
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela