Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

I d i o t ...

Publicerad 2014-06-23 20:35:00 i Allmänt

Mitt försäkringsbolag ringde mig.
 
Df hade ringt dom och avslutat Barnets (som nu bor hos mig) försäkring. 
 
???????????
 
Han på TH hade frågat om den inte skulle läggas på mig isl. Nej hade df svarat.
 
Men TH tyckte inte det kändes rätt & riktigt,
& ringde mig iaf & frågade hur jag ville göra..
Vilket jag uppskattar. 

När Näst yngsta barnet bodde här under 9 mån, struntade han helt i att betala för försäkring. (?)
Och det tog 6 mån innan jag kom på det & fick teckna en ny..
 
Klart som f-n den ska va kvar.
 
-Den där idioten alltså.. 
 
Blir ilsk bara jag tänker på det...
 
Känns som han stryker barnet ur sin tillvaro iom detta.

Fy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela