Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Tyst här..

Publicerad 2014-03-29 11:06:17 i Barnen

Vet inte om någon läser här öht.

Men min kamp pågår.

Det är aldrig stilla eller lugnt.
Alltid ngt elände -men också mycket fint.

Svårt att glömma bort fina ibland, när det är som jävligast.

Nu är det yngsta dottern som är bekymmersam.

Undrar vad jag ska/kunna göra för bättring.

Mailat Soc iaf.

Inget svar ännu.

Orolig!

Hon är stundom som en inprogrammerad Hubbot med ett faderkort i sig..

Hemskt!



Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-03-29 19:09:38

Jag är här och läser direkt du skriver ngt nytt! Alltid vännen!!! ❤️

Postat av: Malin

Publicerad 2014-03-31 11:51:50

Jag hoppar in här emellanåt och trodde/hoppades saker och ting lugnat sig eftersom det var ett tag sen du uppdaterade ... 😕

Postat av: Minks

Publicerad 2014-04-05 15:54:36

Jag!!

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2014-04-08 16:41:07

Hade hoppats att det blivit lite mindre av helvetet.
Massa styrkekramar💜💜.
Glöm inte bort dig själv och glöm aldrig att du är den bästa mamman.

Postat av: CAr

Publicerad 2014-04-29 21:18:07

Jag tittar in ibland och hoppades att tystnaden berodde på att det var lite lugnare hos dig, men det var tydligen helt fel antagande. Så ledsen för din skull, att livet skall vara så kluvet och tufft för dig. Kram C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela