Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Soc vidtalat..

Publicerad 2014-05-27 11:22:08 i Familjerätten

Barn nr 2 går på samtal.

Och sist berättade barnet för samtalstanten att hen vill bo hos mig på heltid.

Till nästa samtal lovade samtalstanten att Soc skulle tillfrågas, om hur man går vidare. Framförallt när den andra parten är X -otroligt manipulativ.

Sätts processen igång, så måste det finnas back-up pga hur han är.

Dvs SKRÄMMANDE.

Och Soc sa att det är Familjerätten man går igenom.
Igen.

Har ju gjort den "resan" innan..

Så jag ska ringa både Soc & Familjerätten. Men inte just nu.

"Även små karotter har öron"...

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-05-27 15:24:21

Stor kram till dig vännen!!!

Svar: Tack
Mamman

Postat av: Car

Publicerad 2014-05-27 19:07:01

Om det kan leda till en positiv förändring är det värt att klättra upp för detta berg en gång till. Hoppas du kan finna den kraften som behöver mobiliseras.

Svar: Tack...
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela