Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Jacka..

Publicerad 2014-09-26 13:54:48 i x-et -en psykopat

Dottern ville ha en jacka & tubhalsduk, som jag köpt till henne. Varpå x får mailet från dottern om detta..

Ingen jacka eller halsduk kommer med sakerna han lämnar...
& jag får veta att HAN har köpt en röd jacka till dottern.

Jaha, det är ju möjlig.

Frågar dottern om hon vill att jag letar efter jackan i förrådet.
Varpå dottern säger:
-"nej det behövs inte... NN hade på sig den i skolan"..

???

1) x skickar inte över jackan dottern vill ha.
2) han låtsas att HAN köpt jackan
3) han låter yngsta dottern ha jackan på sig i skolan, och låtsas som inget...
4) förvägrar dottern att få sina kläder...

Ocharmig kille!

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-09-26 15:58:45

Jag får ont i magen. Blir så illa berörd av hans genomelaka sätt. Fy.

Svar: Genomelak. Fruktansvärd egenhet.
Mamman

Postat av: Minka

Publicerad 2014-09-26 17:32:35

Fyyyyyyyy fan
Du meddelar väl "FR-tanterna m krut i"

Svar: Svar ja. Men inte förrän mitten på oktober.. Då det är dax igen. Man ska helst inte kontakta dom i "sin sak"
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela