Ensam(t)stående mamma

En ensamstående mamma på heltid. Men barnen på hel/halv & ingen tid.. Till min stora glädje OCH hjärtskärande sorg.. . Detta är min kamp för att få tillvaron att fungera. Mot mycket i allmänhet, men mot "The Devil in disguise" aka X-mannen, i synnerhet. Välkommen till denna mardröm, som är mitt/vårt liv just nu... och har varit alldeles, alldeles för länge.

Skickar mail...

Publicerad 2014-09-04 07:54:00 i Barnen

... varje vecka till mitt saknade barn. Vill att hon ska veta att jag tänker på henne, och att jag finns här... (medveten om att jag skriver hon nu, och det får vara så hädanefter) Jag saknar henne så otroligt mycket. Det går i vågor. Känner mig kraftfull och målmedveten stundom. Andra gånger känner jag mig förgjord. Det har snart gått 3 månader sen jag träffade henne. Sen hon var hemma hos/med oss andra. Kom tillbaka mitt troll!!!!

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2014-09-04 10:46:52

Den smärtan du genomgår måste vara en mardröm. Jag tänker på dig vännen och önskar så mycket att du fick ha henne hos dig! Många många kramar!!!

Svar: Tack <3
Mamman

Postat av: Uhlrica

Publicerad 2014-09-06 17:43:19

Lider med dig. Hon behöver dig och du henne. Kraaaaam

Svar: Ja så är det...
Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamman

Ensam är inte alltid stark. Men ibland har man inget val.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela